Biuletyn Informacji Publicznej  Przasnysz  www.przasnysz.pl
Dane
Organy
Wójt Gminy
Sekretarz Gminy
Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady
Rada
Komisje
Referaty
Prawo lokalne
Statut
Regulamin
Uchwały
Zarządzenia Wójta
Podatki i opłaty
Zagospodarowanie przestrzenne
Finanse Gminy
Budżet
Pomoc publiczna
Dostęp do informacji publicznej
Zasady dostępu do informacji publicznej
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Inne
Sprawdź stan sprawy
Jednostki organizacyjne
Nabór na stanowiska urzędnicze
Wybory do Sejmu i Senatu 2011
Ogłoszenia i obwieszczenia
Zapytania ofertowe
Przetargi
° aktualne
° wyniki przetargów
° pisma związane z postępowaniem przetargowym w toku
° unieważnione
SIWZ
Ochrona środowiska
Informacja o środowisku
Oferty inwestycyjne
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia
Informacje nieudostępnione
Linki
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Serwis
Wyszukiwarka
Instrukcja obsługi
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi > unieważnione strona główna 

unieważnione
Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu
nieograniczonego na bieżącą obsługę budżetu
Gminy Przasnysz 

Na podstawie art. 146 ust. 1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19 poz.177 z póź. zm.) unieważniam przetarg nieograniczony na bieżącą obsługę budżetu Gminy Przasnysz ogłoszony w dniu 15 marca 2006r.

Uzasadnienie:

Po otwarciu ofert zamawiający stwierdził, że nie jest w stanie dokonać obiektywnego porównania ofert, gdyż:

1. nie przewidział, że wykonawcy ( banki) nie będą żądać opłat za niektóre usługi. Dokonując oceny ofert według wzoru matematycznego w takich warunkach pojawia się  w iloczynie wartość zerowa, która cały rachunek czyni nieporównywalnym.
2. żądając zainstalowania w Urzędzie Gminy systemu elektronicznej obsługi zamawiający nie napisał, aby banki jednoznacznie zapisały obok słowa „ TAK” czy będą  żądać opłaty za zainstalowanie i eksploatację ich systemu czy zrezygnują z tych opłat . W złożonych ofertach jeden z wykonawców jednoznacznie zapisał, że nie będzie żądał opłat za zainstalowanie, pozostali wykonawcy potwierdzając zainstalowanie systemu do oferty nie wpisali żadnej informacji  nt. opłat.
3. wpisując do zestawienia usługę polegającą na udzieleniu gwarancji płatności za roboty budowlane nie wpisano jakiego okresu będzie dotyczyła prowizja ( marża) za obsługę gwarancji. Dwóch wykonawców w uwagach zapisało, iż wartość wpisana do oferty będzie liczona „za kwartał” lub „każde rozpoczęte 3 miesiące”, a jeden z wykonawców obok wartości liczbowej nie wpisał uwagi dotyczącej okresu naliczenia.

W tych warunkach bez narażenia się na zarzut zmiany zasad oceny ofert po otwarciu ofert lub subiektywności oceny  postanowiła jak w sentencji.

Przetarg będzie powtórzony na podstawie nowej SIWZ , w której zamawiający bardziej jednoznacznie określi zasady wyboru najkorzystniejszej ofert.

 
Data wprowadzenia informacji 2006-04-03 15:48:43, wprowadzający: Bożena Rudzińska
wersja do druku
« powrót